Jste dobrý fotograf, ale chcete být i úspěšný?

Jak prodat víc fotografií ve fotobance?

Vážení fotografové a grafici, držžte se zásad pro vytváření kvalitních fotografií a dobře prodávané grafiky. Vašše práce je Vašše reklama a dobrá reklama přinṚí nejen vysoké výdělky. Opět Vám přinᚹíme pár informací, které je třeba si připomenout:

  1. 1. DŮLEŽŽITÁ PRAVIDLA A ZÁSADY VKLÁDANÍ FOTOGRAFIÍ

Je dobré dodržet zlatý řez nebo pravidlo třetin
Srovnejte si horizont a vertikal. Krajina nebo fotografovaný objekt by měl být v rovině
Jděte za světlem vkládejte čisté, jasné, ostré a dobře barevné fotografie
Barvy hrají prim. I noční fotografie potřebují své světlo. Světlo je skvělý pomocník při focení. Pozor však na přepal nebo podpal. Barevné, zářivé a jasné fotografie jsou velmi žžádané
Přemýššlejte nad kompozicí. Objekty, situace a momenty, které fotíte, by měly dávat smysl. Pamatujte, že většina našich zákazníků nakupuje fotografie pro svou propagaci.

2. KVALITA FOTOGRAFIÍ

Častým dotazem žžadatelů a začínajících přispěvatelů je kvalita fotografie. Blýskněte se a ukažžte už od počátku to nejlepšší, co umíte. Zvyššuje se tím také ššance na vyšššší provizní odměnu vššech Vaššich nabízených prací. Posílejte kvalitní fotografie. Nejmenší potřebné rozlišení je 8MPX, upřednostňujeme však fotografie vyšších rozlišení.

3. LOGA

Našši zákazníci chtějí často použžít Vašši práci jako logo pro své podnikání. Dejte jim k tomu povolení, označte Vaši fotku nebo grafiku licencí LOGO. Dostanete se do užšžšího výběru tvůrců log. Zákazníci také mají snadnějšší přístup do celé Vašší galerie.

4. POUŽŽÍVEJTE RELEASE

Máte-li podepsaný release na fotografované objekty, výrazně se zvýšší ššance možžných prodejů. Pokud je na fotografii objekt podléhající autorskému právu, nebo jasně rozpoznatelná osoba, nahrajte k fotografii i PROPERTY nebo MODEL release. Tím umožníte klientovi fotku použít i pro komerční účely. Fotka, na které jsou rozpoznatelné osoby a nemá model release, je velmi špatně prodejná a proto ji naši administrátoři k prodeji neschválí.

5. FOŤTE VĚCI OKOLO SEBE

Stále je poptávka po českém a slovenském tradičním jídle, regionálních zvycích, českých lidech v jejich b쾞ném prostředí. Opravdový žživot mimo studio. Pracovníci v akci, vánočky, kapři, rohlíky, housky, zabijačka, tradiční české potraviny obecně, točené zmrzliny, rodiny, děti, důchodci, města i lesy, domy i domovy, přirozené fotky z přirozeného prostředí našich krajů.

6. PROPAGUJTE SE

Chcete něco sdělit naššim zákazníkům nebo je zajímavé to, co děláte? Napiššte o sobě článek s ukázkami Vašší práce. Dejte vědět, žže existujete a jak jste ššikovní. Své články posílejte na e-mail fotobanka@fotky-foto.cz. Kvalitní a výjimečné články uveřejníme na našich stránkách s odkazy na Vaše portfolio. Pracujte na Vašem zviditelnění.

Autor: Lucie Kloučková