NÁKUPNÍ KOŠ

Musím mít při používání koše zapnuty cookies a JavaScript?

Ano, pro správnou funkci portálu fotobanka Fotky&Foto a jejího nákupního koše je třeba mít povolené cookies v prohlížeči.

Zůstanou položky v nákupním koši i když se odhlásím a příště opětovně přihlásím?

Ano, ovšem musíte být při vkládání produktů do koše nebo oblíbených přihlášen. Po odhlášení se Váš koš i oblíbené položky uloží k Vašemu účtu a při příštím přihlášení se opět zobrazí Vaše vybrané fotografie na jakémkoliv počítači.

Mohu do nákupního koše přidávat položky i když nejsem přihlášen?

Ano, nákupní koš je přístupný kdykoliv. Pokud se však před, během nebo do 30 min po práci s nákupním košem nepřihlásíte ke svému účtu, bude automaticky smazán. Pokud se během této doby přihlásíte, bude celý koš uložen k Vašemu účtu, a kdykoliv na jakémkoliv počítači si je budete moci znovu zobrazit.

Jsem v nákupním koši a nemohu dokončit objednávku, kde je problém?

Pro dokončení objednávky je třeba vždy odsouhlasit obchodní podmínky zaškrtnutím políčka vedle. V případě jakýchkoliv jiných komplikací během používání našich stránek nás prosím kontaktujte.

V detailu produktu se po vložení do košíku dříve zobrazila volba, zda chci přejít do koše nebo pokračovat v nákupu, ale teď už se nezobrazuje. Co mám dělat?

Chcete-li vymazat cookie a znovu zobrazovat okno s výběrem, klikněte na následující odkaz. vymazat cookie

 
Velmi neradi Vás otravujeme, ale musíme Vás informovat, že tento web používá soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte. Více informací